Lapin aivoyhdistys ry:lle on myönnetty tuettu loma 16 - 21.8.2021

15.7.2020

Hyvinvointilomat ry on myöntänyt Lapin aivoyhdistys ry:lle tuetun loman 16 - 21.8.2021 Holiday Club Katinkullassa.  Loma on suunnattu aikuisille. Lapin aivoyhdistyksen reissulle on varattu paikka 35 henkilölle.

Tuettu täysihoitoloma on:

* viisi täysihoitovuorokautta sisältäen aamiaisen, lounaan ja päivällisen

* majoitus jaetuissa kahden hengen huoneissa

* yhteistä ohjattua ohjelmaa on kaksi kertaa päivässä, paitsi tulo- ja lähtöpäivänä

* loman omavastuuosuus on 25€/vrk/hlö eli yhteensä 125€, hyvinvointilomat lähettää valituille kutsun ja laskun

Kukin hakee tuettua lomaa itse. Jos tarvitset avustajan lomalla, myös hänelle haetaan paikka hakutoiminnolla. Lomalle hakeminen ei edellytä Aivoliiton jäsenyyttä.

Loman hakuaika on: 15.3. - 16.5.2021

Suosittelemme loman hakemista linkin kautta sähköisesti. Jos et jostain syystä pysty tätä tekemään, voit saada paperisen lomakkeen pj. Jorma Kuirilta kerhoillassa tai p. 040 736 3525

Hakulinkki, joka on avoinna vain hakuaikana: https://lotu.lomajarjestot.fi/t/HYVINVOINT/calendar/info/46461

Tuettu lomatoiminta kuuluu tietosuojan piiriin, joten Lapin aivoyhdistys ei voi saada enää osallistujien nimilistoja. Kun saat tiedon, että sinut on hyväksytty lomalle, toivomme, että ilmoitat siitä pj. Jorma Kuirille p. 040 736 3525. Näin hän osaa varata oikean kokoisen linja-auton ryhmän matkaa varten.