Hallitus

Halituksen kokous 19.8.20, Aivoliiton tiloissa Rovaniemellä. Vasemmalta edestä alkaen jäsen Eija Pöyliö, jäsen Tarja Koivula, vähän piilossa takana jäsen Juha Kyrö, varajäsenet Vappu Tuomikoski ja Päivi Yazaoui, pöydän päässä uusi pj. Jorma Kuiri, varapj. Marja-Leena Laiho sekä rahastonhoitaja Liisa Hyvärinen. Kuvasta puuttuu kuvan ottaja, jäsen Kari Linnamäki.

Lapin aivoyhdistys ry:n hallituksessa on kuusi jäsentä ja kaksi varajäsentä. Hallituksen jäsenen kausi kestää kaksi vuotta ja erovuorossa on aina kolme jäsentä kerrallaan. Uudet jäsenet valitaan keväisin vuosikokouksessa. Vuonna 2020 uusi hallitus valittiin koronarajoitteiden vuoksi vasta 4.8. pidetyssä kokouksessa. Uusi puheenjohtaja on Jorma Kuiri.

Hallitus kokoontuu tarvittaessa, vuonna 2018 se kokoontui kahdeksan kertaa.

Hallitus toivottaa uudet ja olemassa olevat jäsenet rohkeasti mukaan toimintaan!

Halituksen kokouksesta 19.8.20 Aivoliiton tiloissa: Pöydän päässä takana jäsen Eija Pöyliö, hänestä oikealle jäsen Tarja Koivula, jäsen Juha Kyrö, varajäsenet Vappu Tuomikoski ja vähän piilossa Päivi Yazaoui, pöydän päässä uusi pj. Jorma Kuiri (päällä uusi Lapin aivohdistyksen huppari), selkä kameraan varapj. Marja-Leena Laiho sekä rahastonhoitaja Liisa Hyvärinen. Kuvasta puuttuu kuvan ottaja, jäsen Kari Linnamäki.
Väistyvä puheenjohtaja Marja-Leena Laiho ja uusi puheenjohtaja Jorma Kuiri.
Kuva hallituksen kokouksesta Aivoliiton tiloista 2019. Vasemmalla edessä silloiset toimijat: pj. Marja-Leena Laiho, jäsen Jorma Kuiri, rahastonhoitaja Liisa Hyvärinen sekä jäsenet Sirpa Kuukkanen ja Kari Linnamäki. Oikealta edestä entinen sihteeri Irma Kyrö, varapj. Juha Kyrö, varajäsen Jaakko Karjalainen ja jäsen Tarja Koivula. Kuvasta puuttuu varajäsen Outi Nurmela. Kuva: Mira Palovaara