Tukea perheelle - Tiedon lisäksi nettikeskusteluja ja webinaareja

10.12.2020

Aivoliitolla on käynnissä AVH-perhetuen kehittämisen hanke, jonka tavoitteena on antaa tietoa ja valmista materiaalia perheiden keskusteluiden ja arjen tueksi. Lisätietoja tästä hankkeesta voit lukea Aivoliiton sivuilta.

Verkkotapaamiset Työikäisen sairastuneen perheelle ja läheisille 11.2, 15.4, 12.5 ja 14.6.21 sekä yli 65-vuotiaan sairastuneen perheelle ja läheisille 8.2, 12.4, 10.5 ja 10.6.21

Aivoliiton AVH-perhetuen hanke järjestää kevään aikana webinaarisarjan, jossa asiantuntijaluennot käsittelevät AVH-arkea etenkin läheisen näkökulmasta. Ne on tarkoitettu perheille, joissa yksi perheenjäsen on sairastanut aivoverenkiertohäiriön. Asiantuntijaluennot tarjoavat tietoa ja eväitä muuttuneeseen arkeen. Webinaarit vaativat ilmoittautumisen edelliseen päivään mennessä.

Tallennettu webinaari: Arjen toimintakyky

Tallennettu webinaari: Arjen turvallisuus