Puheenjohtajan Joulutervehdys!

10.12.2020

Puheenjohtajan Joulutoivotukset

Vaikea korona vuosi on takana ja on jouduttu tekemään paljon haastavia päätöksiä yhdistyksen toiminnassa. Kerhotoiminta ja jumppatuokiot on jouduttu yhteisen hyvän vuoksi sulkemaan, jottei epidemia lisäänny. Vaikka toimintaa on rajoitettu, on ollut ilo huomata, kuinka upeasti yhdistyksemme jäsenet ovat tukeneet toisiaan. Lapin aivoyhdistyksen jäsenet ovat tehneet vapaaehtoistyötä kiitettävästi ja olemme tavanneet toisiamme nuotion ääressä useasti tämän vuoden aikana. Istuimme jopa kaatosateessa Kirkonjyrhämän laavulla ja mukana oli useita kymmeniä jäseniä. Se tarkoittaa sitä, että vertaisuus on olemassa ja sille on todellakin tarvetta. Se on tänä vuonna nähty.

Kuntoutuminen on tärkeää meille kaikille, erityisesti nyt kun jumppasalit ja muu sosiaalinenkin toiminta on hiljentynyt. Jaksetaan päivästä ja vuodesta toiseen liikkua ja haastaa aivojamme, vaikka joskus se onkin hidasta ja tuntuu vaikealta - silti mennään! Puitten kantaminen, ristisanatehtävien tekeminen tai puhelin keskustelu toisen ystävän kanssa on sekin kuntoutumista. Jaksetaan yhdessä.

Ensi vuonna on tuettu loma jäsenille Katinkullassa, Vuokatissa. Lisätietoja siitä nettisivuiltamme. Siellä nautitaan aktiviteeteista upeissa maisemissa ja hemmotellaan itseämme kylpylähotellissa. Isossa porukassa löytyy jokaiselle juttukaveria.

Kehitetään toimintaamme yhdessä ja ideoita seuraavaan vuoteen saa mielellään antaa.

Ota rohkeasti yhteyttä.

Rauhaisaa Joulun aikaa ja upeaa Uutta Vuotta, terveisin