Aivoliitto järjestää kaksi perhetuen iltaa verkossa: 18.1 (sairastunut yli 65-v) ja 23.11 (sairastunut työikäinen)

18.11.2020

Perhe-elämää AVH:n kanssa? Jaa kokemuksesi ja auta muita!

AVH-perhetuen kehittämisen hanke järjestää verkossa kaksi perhetuen iltaa, joissa keskustellaan läheisten kokemuksista ja tuen tarpeesta sairauden myötä muuttuneessa arjessa. Kaikki ajatukset ja kokemukset ovat arvokkaita, olipa sairaus perheessänne uusi tai jo vähän tutumpi juttu. Tervetuloa kehittämään perhetukea kanssamme!

• Perhetuen ilta I keskiviikkona 18.11.2020 kello 18–19, perheille, joissa sairastunut on yli 65-vuotias
  • Perhetuen ilta II maanantaina 23.11.2020 kello 18–19, perheille, joissa sairastunut on työikäinen

Klikkaamalla tapahtuman nimeä pääset lukemaan lisätietoja ja löydät osallistumislinkin tapahtumaan.

Voit kertoa kokemuksistasi myös sähköpostitse perhetuki@aivoliitto.fi